معرفی محصولی جدید از اکسل ایران

ایجاد سطح دسترسی در اکسل


همان‌طور که احتمالاً شما هم تجربه کرده‌اید گاها برای ساخت یک فایل اکسل ساعت‌ها وقت گذاشته‌اید یا برای وارد کردن اطلاعات آن مدت‌ها زمان صرف کرده‌اید و مجبورید که فایل را در اختیار کاربران دیگر، قرار دهید. در این شرایط حفظ داده‌های فایل برایتان دغدغه اساسی به شمار می‌رود.

خیلی از ماها راه‌های مختلفی را تجربه کرده‌ایم. از Hide کردن شیت ها گرفته تا Protect کردن آنها و … که این کارها سختی‌ها و معایب خودش را دارد. به عبارت دیگر ما با این اقدامات عملاً قدمی برای ایجاد سطح دسترسی برنداشته‌ایم و صرفاً همه کاربران را به یک اندازه محدود کرده‌ایم. اما …




در این روش که با آموزش صفر تا صد آن در خدمت شما خواهیم بود به طور کامل به شما آموزش می‌دهیم که چطور برای افراد مختلف به راحتی و تنها با یک کلیک، سطح دسترسی تعریف کنید.

مرحله دوم، ثبت ورود و خروج کاربران است. شما می‌توانید لیستی از ساعت و تاریخ ورود و خروج کاربران را مشاهده کنید.

قسمت بعدی پروژه را به یک کار جالب اختصاص داده‌ایم. تمامی تغییراتی که هر کاربر در هر شیت اعمال می‌کند (اعم از ورود دیتا، ویرایش و یا حذف آنها) در یک شیت مجزا که فقط ادمین، به آن دسترسی دارد، ثبت می‌شود و جالب‌تر اینکه شما می‌توانید هر کدام از این تغییرات را بخواهید تنها با زدن یک کلیک به حالت قبلی آن بازگردانید.

ویژگی‌های این پروژه در یک نگاه:

  • امکان تعریف چندین یوزر و ادمین
  • امنیت بسیار بالای داده‌ها
  • بیانی ساده و گویا برای درک بهتر مفاهیم ارائه شده
  • پشتیبانی برای کاربرانی که در طول ساخت فایلشان به مشکل بر می‌خورند.
  • ثبت تغییرات هر کاربر در شیت مجزا
  • امکان بازگردانی تغییرات انجام شده

با ویژگی‌هایی که ذکر شده، امنیت داده‌های فایلتان تا حد بسیار زیادی تضمین شده و شما می‌توانید با خیالی آسوده فایلتان را در اختیار دیگر کاربران قرار دهید.


لینک خرید محصول