در این وبلاگ اطلاعات تخصصی در مورد اکسل قرار میگیرد

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۳ نکته که باید درباره جداول اکسل (Table) بدانید (بخش دوم)

Table یا همان جدول در اکسل با حالت عادی ورود اطلاعات در سلول‌های اکسل و ایجاد بوردر برای آنها متفاوت است و در عین حال اینکه جداول اکسل نام خسته کننده‌ای دارند اما ویژگی‌های مفیدی نیز در آنها قرار داده شده است.

در این آموزش با نحوه ایجاد Table در اکسل آشنا خواهیم شد و مزایای استفاده از آن را با هم بررسی خواهیم کرد.

۲۳ نکته که باید درباره جداول اکسل (Table) بدانید (بخش اول)

۲۳ نکته که باید درباره جداول اکسل (Table) بدانید (بخش دوم)

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
اکسل ایران

ترسیم چارت سازمانی در اکسل

چارت سازمانی یا نمودار سازمانی یک نمودار سلسله مراتبی از جایگاه‌ها و مشاغل موجود در سازمان و ارتباط میان آنها است. این نمودار سلسله مراتب سازمان و جایگاه‌های شغلی موجود در سازمان را مشخص می‌کند. همچنین به صورت ساده ارتباط طولی و عرضی میان جایگاه‌های کاری و شغلی را مشخص می‌کند.

با توجه به اینکه بسته نرم‌افزاری آفیس برای هر یک از فرآیندهای کاری در ادارات نرم‌افزاری پیش‌بینی نموده است، برای تهیه و رسم چارت‌ها نیز نرم‌افزار Microsoft Office Visio را عرضه کرده است.

اما اگر ما قصد داشته باشیم ترسیم چارت‌ها را با توجه به عمومی بودن نرم‌افزار اکسل در این نرم‌افزار انجام دهیم، این کار را می‌توان از روش‌های زیر در نرم‌افزار اکسل انجام داد:

برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
اکسل ایران

محاسبات درصد در اکسل

اگر شما نیاز به کار کردن با درصدها دارید، خوب است بدانید که در اکسل ابزارهایی برای ساده‌تر شدن محاسبات درصد وجود دارد.

شما می‌توانید از اکسل برای محاسبه درصد تغییرات، افزایش یا کاهش نتایج کسب‌وکار خود استفاده کنید.

در این آموزش، نحوه محاسبه درصد در اکسل را با استفاده از برخی فرمول‌ها و توابع به صورت مراحل گام به گام می‌آموزید.


برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
اکسل ایران